poniedziałek, 8 kwietnia 2013

skóra i pióra

 Ola: spódniczka Romwe, top, ramoneska H&M, torebka Mohito, kalosze Allegro
      
     Któregoś razu natknęłam się na zdjęcie w stylu country. Dookoła dziewczyny biegały kury i koguty, świeciło słońce i każdy był szczęśliwy. W tym ja bo nagle w głowie pojawił mi się obraz spódnicy. Całej z kogucich piór.
    Moje zaskoczenie sięgało zenitu jak na Lookbook'u wypatrzyłam u kogoś "wymarzoną" spódnicę. Migiem znalazłam gdzie mogę ją dostać. Decyzja: biorę !
   W stylizacja poza czernią postawiłam na akcenty. Zielony połysk torebki komponujący się z połyskiem piór oraz różowe usta. 



Pola : marynarka moodo, koszula house, torbe quazi, spódnica c&a, buty wojas, biżuteria DIY

Biała koszula i czarna spódnica pewnie kojarzą się większości z jakąś ważną uroczystością, ale to też bardzo dobry i prosty sposób na szybką stylizację. Do koszuli i spódnicy dobrałam nieco cięższe elementy w postaci butów i torby,które nadają lookowi bardziej casualowy charakter. Marynarka w kolorze khaki leżała długo w mojej szafie aż wreszcie przyszedł na nią czas. Ten kolor pasuje do wielu innych, dlatego łatwo się  nim pracuje :)

21 komentarzy:

  1. Ola ale rewelacyjna spódniczka z piór <3 ! jestem fanką takich połączeń :))) Pola - rewelacyjna marynarka i buty ! obie świetnie wyglądacie <3

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka z piór i kopertówka <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie super stylówki!

    ale spódnica z piór najbardziej mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie świetnie wyglądacie ale stylizacja z piórową spódnicą mnie zachwyciła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pióra! rewelacyjnie się prezentuje :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wygladacie świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodniczka z pior jest naprawde extra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylówy :)

    zapraszam do mnie: ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. torby powalają- a ta spódnica z piór jest odjazdowa <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello both, especialy Ola!
    I like the whole outfit! Result is deeply fine, rubber riding boots and leather jacket make a nice contrast with that skirt.
    I own a blog about rubber boots fashion in Paris and all around the world. May I use one pic for my blog to make a post about your look? I would add your link of course. Visit my blog first to see if you like it!
    Thanks anyway for an answer there or in last post of my blog (Couldn't find your mail)! Kisses!
    http://bdc69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Your positive answer makes me glad, I will mail you as soon as it's online. Thanks again, Ola!

      Usuń
  11. Boska spódnica , torebka MEGA !!!!
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica cudo! W ogóle zestawy fajne ;)
    jednakże, do kaloszy nigdy się nie przekonam.


    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ola wyglądasz doskonale! Bardzo lubię takie czarne stylizacje z jakimś drobnym pazurem :)

    BalerinyDiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ola, piękna spódniczka, jak ci się znudzi z chęcią odkupie :D

    OdpowiedzUsuń