wtorek, 6 sierpnia 2013

ogień i woda

Pola: bluzka carry, spódnica,buty zara, biżuteria lilou, ramoneska camaieu

Jak dawno pojawił się ostatni post, w którym jesteśmy we dwie...ach te wakacje. Powoli wracamy już do 'codzienności', a dziś jeden prosty akcent, dla którego pozostałe elementy tworzą tło. Czerwona spódnica przez swój kolor nie wymaga dodatkowych ozdobników. W tym przypadku to ona rzuca się w oczy. Można też potraktować ją jako element równie wyrazistych ubrań, co kto lubi. Ja wolę połączenia stonowanego z mocnym kolorem.
Po ponadtygodniowym upale i braku deszczu, w ten dzień akurat wreszcie spadł, co nas nieco zaskoczyło. Parasolka przez przypadek dopasowała się do całości :) 


 Ola: bluzka Zara, spódnica sh, bransoletki H&M

 Były lata nienawiści, później fascynacji połączonej z chorym szukaniem jej w sklepach, później znów nienawiści i proszę o to i ona. Jeansowa spódnica. Ponowna fascynacja wróciła (wraz z obsesją na puncie jeansu), jak i silna i jakże uparta chęć jej posiadania po wylookaniu u jakiejś laski na Openerze. Jak na moje życzenie, czekała na mnie w moim ulubionym lumpie. Nożyce w łapy i gotowe. Idealny kolor-chceck, idealne szarpanie-check, idealna długość-check (do dziś dziękuję sobie, że zostawiłam "rezerwę" , bo tak bym świeciła tyłkiem, jak i nie gorzej-straciłabym spódnicę).

Wydanie dość proste, spójne, miejskie i dające wiele swobody. Czyli, tak jak lubię najbardziej. I jakże mogłoby być inaczej jak 4/5 rzeczy z tego posta należą do moich stałych faworytów.
A Wy co na to ? Lubicie jeansowe spódnice czy jesteście w fazie nienawiści ? ;)

16 komentarzy :

  1. Mega podobają mi się bransoletki Oli. Chyba nawet sprawdzę, czy są u mnie w H&M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest naprawdę bardzo fajna! ♥ Świetne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka mango mi się podoba z drugiej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie!|!


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodniczka dodaje klimatu. Zestawiona z trampkami wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw Poli jest bardzo ładny , ale ją poszerza...
    A co do Twojej stylizacji- bardzo mi się spodobała :)
    Na początku myślałam, że masz ubrane spodenki , a gdy zobaczyłam , że to spódniczka trochę się zawiodłam . Po chwili stwierdziłam , że spódniczka wygląda bardzo fajnie . Więc można by powiedzieć , że jestem pomiędzy miłością a nienawiścią do jeansowych spódniczek. Ja póki co bym jej nie ubrała , za to na Tobie mi się podoba :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://eternally-stylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I ogień i woda bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola wygląda rewelacyjnie, uwielbiam takie stylizacje. Pola ma świetny kolor spódniczki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana ogień oczywiście. Bardzo fajny post i blog:)
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oba outfity absolutnie genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love you in the jean skirt and chucks!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. obie wyglądacie pięknie... :)
    Pola; wspaniałe paznokcie i urocze sandałki :)
    Ola; minimalistyczne, ale bardzo stylowo ;)

    pozdrawiam,
    www.letsgocolour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. obydwie macie napradę fajne wyczucie stylu:) ps. dodałam do obserwowanych i zapraszam serdecznie na nowy post:) http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ola: Fajnie tu wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń