poniedziałek, 2 września 2013

babeczki

Pola : spodenki pull&bear, koszula house, buty zara, torebka nn, kurtka vero moda, biżuteria parfois, lilou, okulary camaieu


Lato mija/minęło tak szybko,że nawet nie zdąrzyłam założyć tych spodenek, dlatego teraz , prawdopodobnie już ostatni raz tego sezonu, mam je na sobie.
Ich kolor pasuje do militarnej kurtki w odcieniu khaki, a biała koszula z czarną wstawką to klasyk, który czuje się dobrze praktycznie ze wszystkim. Aby dodać więcej dziewczęcości zamiast masywnych butów wybrałam coś lżejszego- czerwone sandałki.



 Ola: spodenki sh, bluza Mr. GUGU & Miss GO R.I.P. DIET sweatshirt , szpilki H&M, torebka Zara, okulary House 

Ok, nie ma co ukrywać, mi też tego lata udało połączyć się coś sportowego ze szpilkami. Przyznam, że wpierw chciałam wskoczyć w trampki (co i tak później zrobiłam) co nie zmienia faktu, że jednak szpilki tego dnia miały swoje przysłowiowe 5 min (banalne rozwiązanie zostawiałam na spędzanie reszty dnia jak zwykle w biegu). Hologramowe szpilki swoim odcieniem wpasowują się w kolorystykę bluzy i okularów. Spodenki i torba- białe, aby nie było zbyt kolorowo. Choć, już jest zbyt kolorowo jak na mnie, ale czasem mam ochotę był słodką landryną, a może BABECZKĄ ? ;)

21 komentarzy:

  1. fajne fotki |!!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow great outfits girls. I just found your blog and is really cool. I am your new follower now :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądacie:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kolorowa bluza :DDD super !!!! :))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie świetnie!
    U Poli podobają mi się szczególnie koszula i buty,
    u Oli bluza!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie zakochalam sie w tych szpilkach! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ! cudowna koszula i mega słodka bluza <3 ! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Wy macie nooogi! a te czarne spodenki na pewno uzyjesz tez na jesień :D Do koronkowych rajstop albo do kabaretek i botków - idealne na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladacie świetnie dziewczyny!;)
    Bluza jest bajkowa!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne z Was dziewczyny :) Bardzo fanie tutaj u Was. Stylizacje przyjemne dla oka. Będę z chęcią zaglądać. Zapraszam też do mnie :)

    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wyglądacie super:) babeczkowa bluza jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. szpilki Oli są genialne! Oby dwie wyglądacie świetnie <3

    OdpowiedzUsuń